.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در نامه‌ای به فدراسیون کشتی؛
مازندرانی‌ها به دنبال حق کمیل قاسمی
هیأت کشتی استان مازندران در نامه‌ای به فدراسیون کشتی درخواست کرد تا از اتحادیه جهانی، مدال طلای المپیک کمیل قاسمی را پیگیری کند.
مازندرانی‌ها به دنبال حق کمیل قاسمی

به گزارش شمال نیوز، پس از آنکه اوایل مردادماه سال جاری اتحادیه جهانی کشتی به صورت رسمی اعلام کرد که با مثبت شدن دوپینگ آرتور تایمازوف ازبکستانی، مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن به کمیل قاسمی می‌رسد این مدال خوشرنگ هنوز در اختیار قهرمان سنگین وزن کشورمان قرار نگرفته است.

بر همین اساس علی اصغر ثمربخش رئیس هیأت کشتی استان مازندران طی یک نامه رسمی به علیر ضا دبیر از وی درخواست کرد تا فدراسیون کشتی مکاتبات لازم را با اتحادیه جهانی انجام دهد که هر چه سریعتر مدال کمیل قاسمی به او اهداء شود.


در متن نامه آمده است:

جناب آقای علیرضا دبیر

ریاست محترم فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران

با اهداء سلام و احترام

و آرزوی توفیق روز افزون در عرصه ورزش اول کشور به استحضار می‌رساند:

از زمان اعلان خبر نیکوی اختصاص مدال طلای سنگین وزن کشتی آزاد در المپیک لندن به آقای کمیل قاسمی موجی فزاینده از شور و غرور در پهنه ورزش مازندران ایجاد شده، لیک همچنان منتظر برگزاری رسمی واگذاری این عنوان به این دلاور ماندگار کشتی ایران هستیم.

مستدعی است در این خصوص مکاتبات لازم با اتحادیه جهانی کشتی صورت پذیرد تا هرچه زودتر و طبق ضوابط، این اتفاق شیرین روی دهد.

همچنین خواهشمند است درخصوص تخصیص مابه التفاوت پاداش مدال طلا با برنز که در زمان کسب نشان آقای کمیل قاسمی توسط کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان به ایشان اهدا شد نیز مورد پیگیری نسل جوان است، در دست یافتن به حق و حقوق شان تسریع داده شود.

بدوا از عنایات کمال تشکر را دارم.

با تشکر

اصغر ثمربخش

رئیس هیأت کشتی استان مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.223 seconds.